fredag 22 juli 2011

Take these broken wings and learn to fly

ah natt då osv.
denna tröja köpte jag och klippte sönder ärmara.
blev faktiskt ganska nöjd om jag ska vara erlig.
idag, helt teoretiskt, flyger jag hem.
för mig är det imorgon för att jag inte har sovit än.
nu sa jag flyga igen.
känner mej lika dålig som sist jag skrev det.
tyvärr miljön men jag orkade inte buss eller tåg.
hur som så gillar jag verkligen stor staden.
det är så stort och ingen vet vem jag är här.
det är en skön känsla.
hatar eckliga kalmar.
litet, visst kan vara mysigt men folket...
alla vet allt om alla och alla snackar skit om alla.
ingen är ärlig.
jo det finns ett fårtal.
dom är unika.
ärlighet.
det är sånt jag gillar.
nu ska jag sova ska jag tro.
nattinatii,godnatt,sovgott,sussasött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar