tisdag 27 december 2011

GOD JUL ANTAR JAG









jul osv har varit.
bästa julen har det också även varit.
världens bästa tomte har vi haft.
då min älskling gömde sig bakom skägget och glasögonen.
lilla Thelma uppskattade detta extremt.
vilket vi andra gjorde med.
mest jag kanske.
massa mat har jag frossat i mig.
massa julgodis ligger i magen.
massa fina presenter har jag fått.
några av dom ser ni.
bilden på mig och svante fick jag av honom själv i julklapp.
hur fin som helst och den står redan på nattduksbordet.
älskar den.
älskar svante.
lite alfapet blev det även då jag tänkte att det kunde vara en kul grej.
oj vad fel jag hade.
alla var småtjuriga, alla envisades med att ha med böjningar utom jag, tillslut fuskades det och alla blev sura.
men det var... skoj.
skorna köpte jag idag.
nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar